Zwroty i reklamacje

Zwrot / reklamacja
Jak postępować?
Zwrot
  • Aby dokonać zwrotu zamówionego towaru prosimy wykonać kilka prostych kroków: Wypełnienie formularza zwrotu/wymiany - oświadczenie o odstąpieniu od umowy dostępne jest na naszej stronie tutaj
  • Spakowanie towaru - prosimy o spakowanie produktów, zabezpieczenie przesyłki w odpowiedni sposób, aby nie uległa uszkodzeniu podczas transportu.
  • Formularz zwrotu/wymiany - do paczki prosimy dołączyć wypełniony formularz odstąpienia od umowy.
  • Wysyłka paczki - prosimy odesłać paczkę w dowolny sposób (kurier, poczta) na własny koszt, na adres Sprzedawcy produktu. Adres Sprzedawcy znajduje się na liście przewozowym, lub jest wskazany w dokumentach znajdujących się w paczce. Prosimy o adnotację na paczce w widocznym miejscu, że jest to zwrot produktów.
  • Zwrot należności - proces ten może potrwać do 14 dni. Zwrot płatności nastąpi tą samą metodą jaką został opłacony zakup.
REKLAMACJA
  • Jeżeli po otrzymaniu towaru stwierdzisz, że jest on niezgodny z zamówieniem: nie zgadza się rodzaj produktu, rozmiar, lub zawiera wady techniczne, skontaktuj się z Sprzedawcą w celu ustalenia sposobu rozpatrzenia reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane będą w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia.
  • Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie otrzymanych towarów, które wynikają z różnicy oddawania kolorów przez monitor, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.
  • Reklamacje dotyczące mechanicznych uszkodzeń produktów, powstałych podczas transportu, będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu uszkodzeń podpisanego przez odbiorcę i przedstawiciela firmy przewozowej.
  • Przesyłki wysłane za pobraniem nie będą przyjmowane, a reklamacja nie zostanie rozpatrzona.

Szczegóły dotyczące polityki zwrotów, znaleźć można w Regulaminie Kliktu, dostępnym na naszej stronie.